Translate to a different language

vrijdag 1 april 2011

April Foolsday

Voor de meeste mensen is het vandaag April-Foolsday.
Voor mij is het een dag om aan de mensen te denken waar ik veel van hou maar die niet meer bij ons zijn.
Vandaag heb ik daar dan ook bij stil gestaan en mijn dag daarop aangepast.
Eerst ben ik naar een plek geweest die voor de Amerikanen een dergelijk gevoel en besef geeft.
Het is een nationaal herdenkings plaats in noord Florida:





s`Middags ben ik naar een historische vuurtoren gegaan.
De vuurtoren geeft een fel licht dat van verre te zien is, wie weet precies hoe ver...
Moge degene die we moeten missen dat licht ook zien en weten dat we nog altijd aan ze denken en van hen houden.
Langs de weg waar ik ben gestopt omdat m`n zus me belde kwam ik deze prachtige bloemen tegen.