Translate to a different language

maandag 18 april 2011

Starten boven de 2500m.

Oef dat was moeilijk starten vanmorgen.
Op de hoogte van 2680 m. kan de motor maar moeilijk genoeg compressie krijgen.
Na alle afsluitkappen zoals dieseltank, luchtfilter ed. open gedraaid te hebben wil hij eindelijk na een minuut starten zelfstandig blijven lopen.
Ik rij naar beneden Santa Fe in om daar voor de zekerheid een kleine beurt uit te laten voeren.
Olie en filters worden door Mozart`s Garage Inc. vervangen.
Met liefde voor auto`s kijkt hij hem nog even goed na,
en vervangt voor mij nog een rubber bij de linker motorsteun die ik gelukkig zelf had meegenomen.
De rit door de woestijnbergen is prachtig en ik geniet volop.
Bij het Orilla Verde B.L.M. recreation area mag ik voor 7 dollar overnachten.
De goedkoopste tot nu toe en de voorzieningen zijn best goed, ik heb slechter gezien.