Translate to a different language

zaterdag 23 april 2011

Canyonlands N.P.

Eigenlijk wil ik al een paar dagen een SMS versturen maar heb geen bereik in de woestijn/bergen.
Na een 80km rijden ben ik net voor Canyonlands Nationaal Park, bij het Dead Horse Point S.P.
staat aangegeven dat de camping vol is..
Toch besluit ik te vragen of er niet toevallig een plekje is vrijgekomen..?
En ik heb weer eens geluk er is één plekje voor één nacht, voor 20 dollar sta ik weer op een prachtige plek tussen de canyons.
Na m`n plekje bekeken te hebben rij ik het Canyonlands N.P. in en geniet van de diverse uitzichten in en over de enorme canyon.
Helaas is het hier niet mogelijk met Raviki te wandelen,
en ga dus vooral de plekken af waar je met de auto kan komen.
Helaas is de zon afwezig waardoor de foto`s niet te mooi zijn geworden.