Translate to a different language

donderdag 28 april 2011

Bryce Canyon

Vandaag had ik eigenlijk naar de noord rim van de Grand Canyon willen gaan maar de weg erheen is wegens winters weer gesloten.
Ik besluit door te rijden naar het iets noordelijker Bryce Canyon.
Via de wegen 89 en 12 is het alweer genieten van het landschap.
In het kleine Red Canyon waar je door heen moet om bij Bryce te komen zie ik een boscamping.
Dit lijkt me een mooie plek om te overnachten en besluit dan ook 2 nachten te blijven.
Het is het Red Canyon Campground in het Dixie national Forest.
Omdat ik vroeg op de camping een plekje heb uitgezocht heb ik nog genoeg tijd om naar Bryce te gaan.
Bryce Canyon is echt een natuur wonder, en niet in woorden uit te drukken.
Prachtige rots formaties, dit had ik voor geen goud willen missen!
Terug op de camping nog met m`n hollands buren gekletst en hun Laptop wat op orde gebracht.