Translate to a different language

vrijdag 8 april 2011

Elvis Presley

Via de Natchez trace richting het noorden naar Tupelo,
ongeveer 2 mile van de trace is het geboortehuis van Elvis Presley te bewonderen.
Het museum is klein maar leuk om te bezichtigen.
In het huis en kerkje waar Elvis heeft gewoond en leren zingen wordt het verhaal verteld over zijn jeugd.
Nu ik dit gezien heb besluit ik ook naar Graceland te gaan, het huis dat hij kocht toen hij 22 was.
En rijd dus naar Memphis ipv. richting Nashville.
Op de camping tegenover het huis krijg ik een plekje aangewezen en parkeer het campertje in de schaduw.
Raviki moet "thuis" blijven,
Graceland is een waar toeristische trekpleister waar verschillende gebouwen te bezichtigen zijn.
Wat ben ik blij deze afslag genomen te hebben, ik heb me uren vermaakt.