Translate to a different language

woensdag 20 april 2011

Black Canyon of the Gunnison

Via de weer ongelooflijk mooie en hoge bergen in Colorado rij ik naar het noordwesten.
Ik ben geloof ik niet onder de 2400 m. geweest vandaag, de hoogste pas was nu 3100m.
Vlak voor de "Black Canyon of the Gunnison" is er net weer een erg stijle klim en voor het eerst loopt de motor kokend heet, ik heb de radiator van buitenaf moeten koelen met water en natuurlijk moeten bijvullen.
Het is een geweldige dag indeling die ik tot nu toe probeer aan te houden,
`s ochtends rijden en lekker vroeg een kampeerplekje zoeken.
Daarna de omgeving verkennen en meestal een leuke wandeling met Raviki maken.
Er zijn hier bijna overal Hiking-trails te vinden al zijn ze niet allemaal even indrukwekkend.
De Black Canyon of the Gunnison is ook weer mooi om te zien, er loopt een wandelpad langs de bovenrand van de Canyon. M`n foto`s laten lang niet zien wat je zelf ervaart.
`s Avonds met een kampvuurtje samen naar de ondergaande zon kijken...
Wat is ze toch lief en alles is goed wat we doen, mijn prinsesje Raviki.