Translate to a different language

zondag 17 april 2011

Telefoon

Vandaag weer een prachtige rit gereden.
Via de 84 naar Las Vegas (new mexico) en de 25 naar Santa Fe.
In La Vegas is in mijn ogen niet veel bijzonders te bewonderen,
Santa Fe is daar in tegen een leuk oud stadje dat vooral is opgebouwd in de oude kleistijl gebouwen.
De vele galerijen verklappen direct een rijke toerisme.
Een paar mile verderop hoog in de bergen zoek ik een plekje in het Hyde Memorial S.P..
Als ik de 10 dollar als betaling voor een enkele overnachting in het envelopje doe merk ik dat ik mijn telefoon niet meer in m`n zak heb zitten.
Terug bij de camper en flink zoeken besluit ik maar een melding te doen van verlies bij de rangerspost.
Als de ranger voorsteld mij te bellen zodat ik naar de rinkel kan zoeken begint het tot me door te dringen dat ik hem echt verloren heb het blijft namelijk muisstil in de camper.
Ik besluit alle plekken te gaan zoeken waar ik uitgestapt ben sinds de benzinepomp in Santa Fe.
En rij uiteindelijk de hele berg af om bij de benzinepomp te vragen of ze hem hebben gevonden,
maar niets helaas.
Teleurgesteld rij ik de lange klim weer omhoog naar de camping op 8800ft / 2680m hoogte.
Morgen dan maar laten blokkeren...!!
Na een uurtje en me er totaal bij neergelegd te hebben dat ik hem waarschijnlijk niet meer terug zal krijgen zie ik hem ineens tussen de kussen van de bestuurdersstoel klem zitten.
Man ik kon mezelf wel voor de kop slaan, maar ik ben weer helemaal gelukkig!
`s Avonds koelt het al weer snel af op deze hoogte.
M`n buurman is Jordan die een maar maanden op z`n motor rond reist, hij heeft ook een weblog:
jordaneastadventures.blogspot.com