Translate to a different language

donderdag 21 april 2011

Naar beneden.

Vannacht heeft het gesneeuwd, als ik opsta smelt de sneeuw als snel weg.
Via Montrose, Delta en Grand Junction daal ik over een 160km geleidelijk totaal een 1000m af.
Het Highline Lake S.P. waar ik de komende nacht op de camping sta ligt op een hoogte van 1500m.
Het is de hele dag prachtig weer als er ineens rond kwart voor zes een snoeiharde wind komt opzetten, een aantal tenten liggen vrijwel direct plat.
Gelukkig lijken de bomen dit vaker mee te maken.
Ik zit lekker warm en knus toe te kijken hoe sommige campinggasten hun spullen bij elkaar proberen te houden, echt fijn een camper!!
Vandaag was een rustdag, wat huishoudelijke dingetjes gedaan.
Tanken, Boodschappen, Bank, Website, Was draaien en drogen, en wat opruimen.
`s Avonds heb ik nog een klein meisje geholpen haar vlieger uit de boom te halen,
met m`n hengel en een paar meter in de boom klimmen kon ik haar weer gelukkig maken.