Translate to a different language

zaterdag 16 april 2011

High Dessert en een te hoge brandstof verbruik

Na een koude nacht van -1`C ben ik maar weer wat blij met de nieuwe verwarming die ik afgelopen najaar heb ingebouwd, ik heb de verwarming op een laag pitje en houd het binnen op een aangenaam slaap temperatuur van zo`n 16`C.
De rit van vandaag is eigenlijk niet meer dan afstand overbruggen,
er is gewoon tot aan de horison niets anders te zien dan prairie en woestijn.
O ja, Wilde Prairie Dogs en Antilope als je de camera niet bij de hand hebt.
De paar RT66 bezienswaardigheden zijn dan ook voor veel mensen de enige benenstrekker.
Na 300km is mijn tank zo goed als leeg, dit hoor pas na 400km zo te zijn.
Met een kijkje onder de motorkap is het met een draaiende motor snel zichtbaar dat de retourleiding een heel klein lekje heeft, maar blijkbaar onder druk genoeg om 10l. brandstof te verspillen.
Bij de Benzinepomp vervang ik deze binnen een half uur en ga rij naar het Santa Rosa State Park.
Al bij de Ranger kom ik een Duitser tegen die op z`n motor in 4,5 maand ook de US rondreisd.
`s Avonds hebben we bij andere Amerikaanse buren over van alles zitten praten.
Dit is overigens de goedkoopste camping met alle basis voorzieningen tot nu toe, slechts 10 Dollar.
Vandaag is het weer 28`C.