Translate to a different language

zondag 3 april 2011

Terug in de tijd

Vandaag ben ik weer een uur terug in de tijd gereden.
Omdat ik de drukke kuststrook nu wel heb gezien neem ik de snelweg naar het westen.
Highway 10 staat op de Michelinkaart aangegeven als "Scenic Drive",
helaas heb ik niet kunnen ontdekken wat er zo mooi is..!?
Al snel schiet ik de steden Pensacola en Mobile voorbij.
In het national forrest heb ik de eerste camping voor 20 dollar genomen.
Ik ben een beetje moe, heb de laatste twee dagen een beetje veel zitten denken.
De middag lekker helemaal niks gedaan, ja van de zon genoten.


Maandag 4 april
Brulkikkers en het Long Leaf Trail

In het meer van de camping waar ik een mooi plekje aan de oever had gezocht blijken
brulkikkers te zitten. Pas in de schemer beginnen ze met geluid te maken.
Wat eerst wel grappig lijkt word naar mate de nacht vorderd erg irritant.
Vannacht heb ik slecht geslapen en ik was al moe.!
`s Morgens besluit ik dan ook al om kwart voor zeven te vertrekken.
Omdat ik voor de komende twee nachten de camping in het Natchez state park heb geboekt staat mijn eindbestemming voor vandaag vast.
Via een deel van het Long Leaf Trail zoek ik een weg door het bos naar het oosten.
Als ik als pauze een broodje langs de weg zit te eten stoppen verschillende mensen om te vragen of ik hulp nodig heb, ze denken dat ik pech met de auto heb. Erg vriendelijk maar niet nodig.
Eenmaal op de camping een douche genomen en een dik uur siesta gehouden.
Man wat is het leven mooi zo, reizen in een ritme zoals het naar je toe komt.
Dit is vrijheid ten top!
Na een verfrissende avond bui krijg ik het een beetje koud, het is nu 20`C