Translate to a different language

donderdag 24 maart 2011

Via JFK Spacecenter naar Jupiter

Nee, ik halucineer niet!
Vandaag weer verder naar het zuiden, via Titusville waar het
John F. Kennedy Spacecenter is naar Jupiter gereden.
Via de A1A beland ik weer in een State Park, dit keer Jonathan Dickinson.
Ik vul de middag en avond weer met prachtig natuurschoon.
Bij de eerste kleine wandeling om Raviki te laten plassen kom ik al een landschildpad
en diverse slangen tegen, de Ranger had al gewaarschuwd,
er zijn diverse giftige dieren in dit park.
LET dus goed OP!! zeker met de hond!!






Toegevoegd:
`S Avonds nadat ik voor de Mac mijn berichten heb toegevoegd wordt ik verrast door de buren.
Omdat zij met 2 gezinnen zijn hebben ze de picknicktafel van mijn plekje gepikt, of ik er bij wil komen zitten!!
Ik ben niet verlegen dus geen probleem, er staat Steak, Corn, Bonen en Salade op het menu.
En ik moet meeeten, en dat is natuurlijk ook helemaal geen probleem.
Lekker gegeten en gezellig gekletst over vanalles,
als toetje mogen de kinderen een marsmellow verwarmen bij het kampvuur en ik ook!!
Ik heb mijn eerste SMORE mogen maken, een kampeertraditie...
Dat ik een ZoeteCracker - Chocolade - de verwarmde Marsmellow - Cracker opgestapeld.
Zoet maar erg lekker!! Really Great, i loved it. Thanks