Translate to a different language

zondag 20 maart 2011

Cherokee Foothill Trail

Zaterdag
Ik laat die laatst 40 mile Blueridge voor wat het is, het is 25+`C en de weg
lijkt steeds stijler te worden, de motor loopt daardoor behoorlijk warm.
Net onder Asheville pak ik de Cherokee Foothill Trail op.
Bij een meer na het gehucht Sunset mag ik voor 13 Dollar een prachtig natuur plekje zoeken op
de "Keowee Toxaway" indianentrail Camping.
Met deze vochtige warmte met Ravi de berg afgewandeld om op het kleine
strandje en in het meer te ravotten, wat een energie komt er los bij haar!
Rond etenstijd begint het ten noorden van hier in de bergen te donderen,
een donkere onweerswolk schuift langzaam voorbij.
Op de radio een heuze Tornado-Warning, de onweerswolk zou een tornado kunnen produceren.





Zondag
Het is enorm afgekoeld,vandaag weer via de indianenroute richting de kust.
Ik heb geen Cherokee waargenomen maar wel wilde Kalkoenen, Gieren, Marters en vele roofvogels.
Het is een lange rit van ca. 500km ik ben een uur of 8 onderweg.
Bij Savannah pak ik weer een Koa-camping voor 29 dollar met onbeperkt internet.
(maar ik kan geen foto`s uploaden, zal wel beveiliging zijn...)
Moe maar voldaan van de lange rit.
Tot nu toe weinig last van m`n gewrichten helaas wel weer wat huid problemen.
Ik hoop dat de zon dat weer goed maakt de komende tijd. ;-)