Translate to a different language

zaterdag 26 maart 2011

6ft 8" Clearens

Bij de kamping die ik vandaag geboekt heb kom ik voor een verrassing te staan.
De toegang tot het kampeerplekje gaat onder een brug door met een daargang van 6' 8".
Dat is iets van 210cm, ik kan er dus niet komen en moet opzoek naar een andere camping!
Een stukje naar het zuiden is een Koa-kamping waar nog wel plaats is,
aan de prijs te zien snap ik wel waarom.
Voor 180 Dollar mag ik 2 nachten blijven staan, en vraag om een plekje met schaduw voor Raviki.
Ik krijg een plek aangewezen door de assistent waar ik moet staan...
Het ik een vol formaat camperplaats met alle voorzieningen die ik niet kan gebruiken en Geen Schaduw!
Dus ga ik terug naar kantoor om te vragen of ik niet tussen de tenten en de bomen mag staan.
"Geen probleem zoek maar een plekje uit!?? en je krijgt 69 Dollar teruggestort op je creditcard.."
Dat laatste was een verrassende maar zeer welkome bijkomstigheid. Ik ben er happy mee.
Hier staat iedereen vanaf de lange brug te vissen en je vangt hier van alles.
Na een aantal vissen terug gegooid te hebben komen een aantal spaans-engelse mensen naar me toe om te vertellen dat het zonde is om de vis terug te gooien, ze zijn allemaal eetbaar!