Translate to a different language

maandag 14 maart 2011

Camper ophalen

Om 8:15u sta ik klaar om met de Twic-service mee te gaan naar de haven,
helaas zijn ze pas rond 9:00u bij mij voor de deur.
Raviki mag nog even in het hotel blijven waar mijn bagage ook veilig is.

In de haven eerst al het papierwerk regelen daarna met een haventaxi naar de camper.
Van buiten heeft de camper toch wel een beetje geleden het zout heeft aardig wat plekjes aangetast.
Binnen is wel gerommeld door de duane maar alles lijkt aanwezig te zijn.
Ik rijd naar het hotel om Raviki op te pikken en uit te checken.
Plosteling merk ik dat ik bijna zonder diesel sta de camper begint al te haperen,
maar gelukkig weet mijn Tomtom ook hier in Amerika de dichtsbijzijnde tankstation te vinden.
Daar moet je eerst betalen dan tanken, en dan doet de pomp het niet...
Ja weet ik veel dat je hier een extra Nozzel omhoog moet doen voor je kunt tanken!

Na Raviki opgepikt te hebben naar de Koa-camping richting Washington,
het is rustig maar blijkt ook duur te zijn.
Slechts 49 Dollar voor één nacht, dat is net zo duur als het hotel!
Op de camping kom ik de Duitsers tegen die ook hun camper in de haven hebben opgehaald.
Direct vraagt hij of ik cd`s mis! hij laat ze zien en ja dat zijn mijn cd`s!
maar die zaten in een etui!? Ze hebben dus mijn cd in zijn camper gelegd!?!
Na nog eens goed te kijken of er nog meer dingen missen kom ik er achter dat mijn
gaskoppelstuk en mijn handgps weg zijn.
Helaas is alles wat je in de camper meeneemt voor eigen risico!