Translate to a different language

zondag 27 maart 2011

Red Snapper, Sunset Fest.

Omdat ik gister vergeten ben foto`s te maken van de vissen in de ochtend nog maar wat gaan vangen.
Het is hier blijkbaar afhankelijk van de storming of je goed vangt of niet, ik vang een stuk minder!
De eerste Red-Snapper die erg lekker schijnt te zijn heb ik dan ook voor vanavond bewaard.

Het is hier trouwens `s nachts maar een graad of 4 koeler dan overdag,
eigenlijk een beetje te warm om lekker te slapen. 25`C
Alle ramen staan dan ook open en muggen kunnen hun gang gaan, ik lijk wel een allergie te hebben ;-)



Vanavond ben ik naar het dagelijkse Sunset fest. in Key-West geweest,
prachtig oud koloniaal houten stadje en super druk toeristisch!
Iedere avond word op het plein gevierd dat de zon weer een dag heeft gestraald.
Straatartiesten vermaken de mensen en iedereen komt de zonsondergang kijken,
erg appart maar voor mij niet heel speciaal! Een beetje de zonsondergang na een mooie dag op Scheveningen!