Translate to a different language

dinsdag 29 maart 2011

Oscar Scherer StatePark

Tijdens de vroege ochtend wandeling ben ik helaas die Panter niet tegen gekomen.
Als hij er al geweest zou zijn zal hij vast Raviki van verre geroken hebben.
Na een leuke warm en vochtige rit wat boodschappen gedaan en vlakbij de camping nog even een kleine detour genomen langs het strand. Doordat het een erg smalle weg is ontstaan er al snel knelpunten,
de persoon voor mij dacht achteruit te moeten rijden om ruimte te geven zonder te kijken en rijdt pardoes mijn mistlicht kapot.
De politie was al ter plaatse maar vond het niet nodig om te rapporteren,
we hebben contact gegevens uitgewisseld en hebben onze weg vervolgd.
Het Nationaal Park van vandaag is Oscar Scherer, er staat op het het dat de camping vol is.
De Ranger is aan de telefoon en ik wil achteruit het terrein verlaten,
hij gebaart dat ik naar hem moet komen..
Zojuist heeft iemand afgebeld en ik mag zijn plekje in nemen, Perfect!
Vanavond heb ik een aantal oud nederlanders ontmoet die al vele jaren in de US en Canada wonen,
en hier op de camping hun vrijwilligers pensioen hebben gevierd in het natuur centrum op het park.
Zo ben ik in gesprek geraakt met een aantal zeer vriendelijke mensen.
Uiteindelijk is ieder naar zijn camper gegaan en bleef ik met een leuke dame nog tot 12u. in gesprek.
Het was gezellig en hebben het over de gekste dingen gehad.
Echt een leuke meid met een mooie lach en ogen ;-)