Translate to a different language

maandag 21 maart 2011

I'am in the Sunshine state !!

Ik weet niet wat het is maar blijf maar boven mijn geplande budget uitgeven,
eigenlijk maakt het me ook niet zoveel uit!
Die 80 dollar en meer per dag zijn het me tot heden meer dan waard!
Vandaag een stukje snelweg de I95 naar het zuiden,
Blijf me verbazen hoe snel de vrachtwagens hier rijden!
Ik heb geprobeerd het te filmen ik hoop dat het overkomt, ik rij daar 100km/h.

Florida the Sunshine state, en ja de zon schijnt het is 25`C.
Bij Jacksonville Beach gelijk met Raviki een klein uurtje naar het strand, wandelen eten en drinken.
Daarna via de A1A kustweg naar Saint Augustine wat een prachtige oude kern heeft, erg toeristische.
Al daar op zoek naar een camping, vol vol en vol.
De Koa-camping heeft nog wel een tentsite, voor mij geen probleem al is het op de parking.
Weer een overvloed aan vriendelijke en gezellige mensen.
Om 22:00u loop ik nog steeds in korte broek en t-shirt buiten, dit is VAKANTIE...