Translate to a different language

zondag 8 mei 2011

Sequoia N.P. en Kings Canyon

Via de slingerweg gaat het steeds hoger de bergen in.
Het is een mooie route met veel uitkijkpunten.
De vele Yuca`s met bloem en de vele kleuren van de andere planten maakt het uitzicht geweldig.
In iedergeval heel anders dan ik de laatste weken heb gezien.
Helaas rij ik de wolken in richting de gigant bomen, ook ligt er sneeuw langs de weg.
Maar ik heb nog wel wat foto`s kunnen maken waar de bomen zichtbaar zijn.
De route naar Kings Canyon is grotendeels door de wolken maar naar mate ik de kronkelende afdaling
afrijd krijg ik weer zicht en het is net of ik in het land van de Lord of the Rings terrecht gekomen ben.. Magisch!!
Op de Sentinel Camping zoek ik een leuk plekje, het is erg rustig!
Nu maar hopen dat ik morgen wat meer te zien krijg op de weg terug uit de canyon.