Translate to a different language

vrijdag 13 mei 2011

Hwy 1 Detour

Het is weer stralend weer, man wat fijn om langs de kust te rijden.
Groen, Blauw en de witte schuimkoppen op de golfen.
Als de weg na 50km is afgesloten door een aardverschuiving besluit ik de detour die niet geschikt is voor grotere voertuigen te nemen.
Het blijkt een omweg van totaal 150km te zijn, geen probleem toch?!
Als ik door het militair-oefengebied rij word mijn voorruit geraakt.
Het is een flinke ster, ik hoop dat het nog gerepareerd kan worden.
Daarna moet ik door het bos de bergen over om weer op de Hwy 1 te komen,
het is een klein weggetje waar amper 2 auto`s langs elkaar kunnen en het slingert alle kanten op.
De gemiddelde snelheid is op een groot stuk rond de 30km/h en dat meer dan een uur lang.
Beneden bij de Hwy 1 aangekomen is op de eerste Bosbeheer camping nog een plekje beschikbaar met een subliem uitzicht over zee en kustlijn.
In de zon met 24`C genieten van de ruis van de golven.