Translate to a different language

dinsdag 31 mei 2011

Pech

Na een uur zuidwaarts te hebben gereden begint er een bijgeluid bij de motor te ontstaan.
Snel een plekje langs de kant van de weg gezocht om te kijken wat er mis zou kunnen zijn.
Even de V-snaar weer een beetje op spanning gebracht omdat hij iets te los lijkt te zitten.
En weer verder maar na 2 minuten alweer het zelfde.
Na nog zeker een half uur rond gekeken en weer lekker zwarte handen gemaakt te hebben geeft ik het zoeken naar iets onzichtbaars op.
Ik ben bang dat het in de motor is....
En besluit een sleepdienst te bellen, deze is er na zo`n 75 minuten.
Hij brengt me 50km verderop naar een regionaal zeer bekend en profesioneel Dieselmotor werkplaats.
Er staan hier zelf de gigantische diesel landbouw voertuigen te wachten op reparatie.
Ik ervaar iedereen als uitzonderlijk vriendelijk en kundig, wat een fantastisch bedrijf!
Het voelt voor mij dat ik aan het juiste adres ben.
Morgen gaan ze kijken wat er aan scheelt.
Ik krijg zelfs een prive pickup-truck te leen om wat boodschappen te halen bij de supermarkt 2km verderop.