Translate to a different language

dinsdag 10 mei 2011

9 en 10 Mei

De weg terug uit Kings Canyon is iets minder bewolkt dan de heenweg en ik kan meer genieten van het uitzicht toch is het niet goed weer om mooie foto`s te maken.
De afgelopen week is vermoeiend geweest en ik voel me een beetje prikkelbaar.
Net 3 km voor de camping die ik had uitgezocht nog even tanken en een paar honderd meter later
verliest de motor z`n kracht, het lijkt of er geen diesel meer wordt aangevoerd.
Na wat rondsnuffelen, brandstof op te pompen en het filter bekeken te hebben besluit ik snel de AAA (Amerikaanse ANWB) te bellen om me naar de dichtsbijzijnde garage te brengen.
Morgen ochtend hebben ze tijd om er naar te kijken.
Dit ik wat gevoel betreft tot nu toe één van de slechtste dagen van mijn vakantie.

Dinsdag 10 Mei

Om 8 uur sta ik klaar voor de monteur om m`n auto na te kijken,
ik vertel hem wat ik denk dat het probleem is en hij vraagt of ik hem wil starten.
Natuurlijk start hij maar wil niet lopen... GEEN BRANDSTOF.
Hij zegt direct dat hij dit niet kan repareren en wil me ergens anders heen sturen.
Bij de balie spreek ik z`n chef en verklaar dat hij niet eens heeft gekeken,
hierop moet ik voor een half uur onderzoek tekenen dat ik 48 dollar moet betalen pas dan gaat hij verder kijken.
De oetlul wil gewoon niet luisteren en gaat op zoek naar een mogelijk andere oorzaak,
hij moet en zal eerst horen of de motor uberhaupt loopt!
Al snel besluit ik Goof van de club te bellen of hij een surgestie heeft wat de oorzaak is,
hij weet me met ongeloofelijke overtuiging te vertellen dat het wel vuil in de leiding zal zijn.
Na wat gedoe en de motor te hebben laten lopen geloven ze me eindelijk en wordt de leiding schoon geblazen!
Man Man wat een gedoe, luister dan naar de eigenaar! Mijn gevoel was gewoon goed!
En dat voor een AAA (ANWB) werkplaats, alsof ze werk te weinig hebben.....