Translate to a different language

woensdag 1 augustus 2012

Otok Krk

Na die fijne en rustige laatste dagen sta ik weer te popelen om mijn reis te vervolgen.
Ik besluit naar het eiland Krk te rijden, een aantal mensen hebben tips gegeven daar te kijken.
Als ik bij de camperplaats in Baska aankom en nadat ik bij de receptie me ingeschreven heb en naar mijn plaatsje wil rijden start ik de motor. Maar dan klinkt er geen start geluid maar een harde Klong... Ik trek de motorkap open en zie gelijk het probleem! De behuizing van de startmotor is in tweeën gebroken!? Hoe is het in hemelsnaam mogelijk! Een groep jongeren die bij de entree zitten te drinken willen me de camping wel op duwen, ik krijg een plekje bij de entree. Als ik daar sta ga ik direct sleutelen om de startmotor te verwijderen. Inmiddels is het al na zessen als ik daar klaar mee ben, morgen maar met de startmotor naar een garage bedrijf met de hoop dat ze me kunnen helpen.