Translate to a different language

donderdag 2 augustus 2012

Baška

Deze morgen ben ik met de startmotor in m`n rugzak op de fiets gestapt om naar de garage.
Netjes alle commando`s van tomtom opgevolgd maar geen garage, die schijnt al een paar jaar terug opgeheven te zijn. Tja wat verwacht je dan ook op het uiterste puntje van een eiland voor een grote stad?? Maar die stad "Rijeka" ligt aan de andere kant, 50km door de bergen. Dat is me net wat te ver weg ;-) en ik besluit terug naar de camperplaats te gaan waar de eigenaar de oude garagehouder opbelt om langs te komen. De oudere man vraagt alleen het bouwjaar van de auto en of het gelijk is aan een Mercedes 200, hij kent deze motortjes!? Hij neemt eigenlijk gelijk de startmotor onder de arm en gaat voor mij een oplossing zoeken. De eigenaar van de camperplaats stelt me gerust en zegt dat de monteur er wel een oplossing voor zal vinden. `s Middags krijg ik nog een borreltje aangeboden die ik dus niet kan afslaan. Verder nog een relaxed dag gehad in en rond het dorp en strand.