Translate to a different language

dinsdag 21 augustus 2012

Met Raviki op de fiets naar de camping

De camper is afgeleverd bij de club waar ik volgende week aan de reparatie kan beginnen.
Met de tent achter op de fiets wil ik met Raviki 30km afleggen naar de camping bij mijn oom en tante.
De eerste 10km gaan in deze vochtige hitte redelijk voorspoedig, Raviki krijgt iedere 3km te drinken.
Als we bij de 15km zijn wil ze echt niet meer verder en ik besluit iets te verzinnen zodat ik door kan fietsen.
Met de tentzak op de stang gebonden probeer ik Raviki erop te zetten.
Zo`n grote hond op de fiets met de voorpoten over het stuur...? het lukt!
Met veel bekijks fiets ik zo 2 kilometer maar ben haar constant in evenwicht aan het houden,
het kost mij gewoon te veel kracht en besluit met de taxi die laatste kilometers af te leggen.

Het waren gezellige dagen in het Brabantse land.