Translate to a different language

maandag 16 juli 2012

Sæpinum in Altila


Haha het lijkt wel of ik de snelweg niet op mag, na een paar minuten op een kort stukje snelweg begeeft de laatst ingekorte koelwater slang het! Ik zal hem nu dan toch echt moeten vervangen.
Bij een benzinepomp op de parkeerplaats heb ik direct nog een dieselslangetje vervangen.
Toen ik zo goed als klaar was kwam er een monteur om te vragen of hij mij kon helpen.. Dat had hij graag gedaan omdat hij vroeger nog wel eens zo`n auto had gezien..!?
In Altila heb ik het oud romeinse dorpje Sæpinum bezocht maar eerlijk gezegt weet ik het nu wel.
De bergen worden hoger en hoger en de route erg leuk, het is net of ik in de alpen ben alleen bouwen de Italianen de dorpen op de meest onmogelijke plaatsen. Bijvoorbeeld tegen de stijlste rots van de berg of op het topje van die zelfde berg. Het zal vroeger wel een defensive reden hebben gehad. Mijn overnachtings plek is bij Castel di Sangro.






299-302-304-307-309