Translate to a different language

zaterdag 7 juli 2012

S. Vito lo Capo


Via Trápani en Érice rij ik richting S. Vito lo Capo wat echt weer een prachtige route is. Vanuit Érice wat boven op de berg ligt heb je een prachtiguitzicht over het dal en Trápani.
Onder weg flink wat koelwater verloren door een scheurtje in een slang. Langs de kant van de weg heb ik de slang iets ingekort en weer vast gezet. Ik geloof dat ik nog wel een nieuwe mee heb maar dit is een prima tijdelijke oplossing. Na een paar liter water bijgevuld te hebben kan ik weer zonder probleem verder de berg op. Vlakbij de vuurtoren die op het uiterste puntje staat neem ik de tot nu toe duurste camperplaats maar om 11u in de ochtend is die al bijna vol. Ik heb het geluk dat er vanmorgen 3 campers vertrokken zijn. In het stadje ga ik weer internet zoeken om mijn blog bij te kunnen werken helaas is dit weer eens niet gelukt. De middag weer de was doen en vooral veel van zon en zee genieten.