Translate to a different language

woensdag 11 juli 2012

Blauw water, zilveren stranden, duin of boomgaard, lange dorpen en bergen op de horizon


Vanaf de camping ga ik direct naar de boot waar het alweer aardig druk is.
Aan de andere kant blijkt wel waarom... De boot vaart wel maar onregelmatig door stakingen.
Aan de andere kant stikt het van de mensen, politie en iedereen krijgt een A4'tje met tekst in de handen gedrukt. Via de kust rij ik de zuidkant van de neus van de laars rond. Na een uur begint het uitzicht eigenlijk al te vervelen. Hier door heb ik de neiging door te willen rijden tot er verandering in komt. Het uitzicht van Blauw water, zilveren stranden, duin of boomgaard, lang gerekte dorpen en bergen landinwaarts zal voor velen een paradijslijk gevoel geven. Ik zie dit stuk van Italie niet als echt bijzonder het is een beetje eentonig die 200km tot na Catanzaro. Ik neem een plaatsje op de camperplaats van Cropani Marina bij een bar/restaurantje op zo`n 300m. van dat zilveren zand strand.