Translate to a different language

woensdag 22 juni 2011

Yellowstone National Park

Vandaag Yellowstone een van de niet te missen toeristtraps van Amerika.
Als je van de geur van rotte eieren houd.. (Zwavel) This is the place to be!
Eigenlijk ben ik hier veel te kort want ik heb vandaag slechts 400km afgelegd binnen het park.
En iets meer dan de helf van de bezienswaardigheden gezien.
Watervallen, Heetwaterbronnen, Geisers, Zwavelmeer, Modder Vulkaan en kookgaten, Rotsformaties
Beren (zwart en grisly), Elk, Eland, Herten, Berggeiten, Buffels, Coyotes, Wolfen, Vossen, Slangen, versteende bomen en ga zo maar door. Te veel om als foto`s te laten zien.
Vandaag heb is slechts bijna 250 foto`s gemaakt.
Van 9u tot 20u een vermoeiende dag, zelfs zo erg dat mijn benen op een gegeven moment niet meer meewerkten en ik tot 2x toe languit op de grond lag.
Tijdens het lopen blijft m`n linker been gewoon staan HAHA.
Gelukkig is m`n fototoestel niet te erg beschadigd maar ik ben blauw.