Translate to a different language

dinsdag 21 juni 2011

Top

Vandaag was een vermoeiende dag.
Eerst genoten van het camping ontbijt van 6 dollar,
2 soorten pannekoeken van 1,5cm dik! ei, bacon, toast en koffie.
Om 9:45u gaan rijden, volgens planning zou ik om 2u toch zeker op de volgende camping moeten zijn.
Het is prachtig weer en hoe meer ik naar het zuiden rij hoe warmer het wordt.
De eerste 2 uur verlopen voorspoedig..
Daarna beginnen de werkzaamheden die mij enorm doen vertragen.
Op een gegeven moment staat iedereen gewoon 25 minuten stil!
Pas na 4u kom ik op de camping aan en koppel de Car-Dolly met camper erop los van de auto.
Dit gaat niet zomaar want het ding heeft maar één as en geen rem
dus met blokken blokkeer ik alle wielen en met de krik houdt ik de dissel omhoog.
Dan is het nog een de dag voor mijn wekelijkse zware medicijn dosis dus ik ben nu bek af.
Nu sta ik zo`n 40 mile noord van Yellowstone dus morgen weer een bijzondere rondtour dag.