Translate to a different language

vrijdag 10 juni 2011

Andere optie`s?

Vandaag blijkt het versturen van de nieuwe motor of heel duur gaat worden of heel lang gaat duren.
Dus moet ik naar andere optie`s gaan kijken..
Ik heb geen zin om 3000,- euro te betalen voor het vervoer van de motor,
Voor een schappelijke 600,- euro duurt het totaal slechts 5 weken via een schip!
En dan moet hij ook nog geplaatst worden ook !?!

Nee ik denk dat ik mijn campertje op een aanhangwagen ga zetten en hem als Caravan ga gebruiken.
Gelukkig zit ik midden in 4x4 truck land dus een gebruikte auto vinden dit dit makkelijk kan trekkken is geen enkel probleem... toch?...
Ik heb al een GMC 2500 Sierra Diesel (1997) proef gereden vandaag.
Als de compressie test voldoet morgenochtend dan koop ik hem.
Een speciale auto-aanhanger heb ik ook al gevonden.. NIEUW ..
maar ik kijk eerst of ze ook 2e hands te krijgen zijn.

Man het lijkt wel of ik geld te veel heb, ik denk dat ik straks geen geld meer heb om te eten!
Het is een investering maar gelukkig weer verkoopbaar.
Iemand interesse in een leuke 4x4 Truck?