Translate to a different language

vrijdag 17 juni 2011

Truck


Nou ik heb me dan toch maar een truck gekocht.
Een witte gebruikte Canopy ofwel trucktopper erbij gehaald.
Het voorruit hier laten vervangen..
Het is hier blijkbaar de normaalste zaak van de wereld om met een doorlopende scheur in je voorruit te blijven rijden tot hij eruit springt.
Een set ruitenwissers voor mee.
En morgen een laatste checkup / onderhoudsbeurt.

Dan nog even afwachten of dat sleepbedrijf reageert..
Zo niet dan trek ik mijn campertje lekker zelf als zijnde een caravan.

TABER Diesel bedankt voor al jullie hulp, vriendelijkheid en steun.
Jullie zijn top, Cam - Bona - Mike - Tony - George - Dwight en John
Thanks for all.

Natuurlijk ook Tontje Coolen,
Dank je voor de hulp en info die mij een keuze hebben kunnen laten maken.