Translate to a different language

zaterdag 25 juni 2011

2X 700KM / 434 Miles

Die 800km van eergisteren was me net een tandje te veel,
Vandaag dus op bijna 700km gehouden.
Zo als het nu staat ga ik m`n campertje nog voor het komend weekend in New York afleveren.
Daar zal ze in een Container geplaatst worden om naar Bremen verscheept te worden.
Dat is de beste oplossing denk ik (ook goedkoper).
Ik ben nu op de KOA Camping van Jackson (Minnesota) ten oosten van Sioux Falls.
Morgen door Iowa naar Peru in Illinois weer 700km.


Zondag 26 Juni
Vandaag de hele dag harde wind pal tegen gehad!
Dit heeft geen invloed om mijn snelheid maar wel in Diesel verbruik!
Vandaag gemiddeld slechts 5,5 km op 1 liter en dat over een totaal van 700km. 128 liter vandaag
Ik kijk uit naar Dinsdag mijn rustdag. ;-)