Translate to a different language

donderdag 24 oktober 2013

Reisbudget, nu donatie mogelijk.

Om mijn reis langere tijd voort te kunnen zetten heb ik iets nieuws op mijn blog geplaatst.
Een paar maanden terug al reclame blokjes die helaas veel minder opbrengen dan ik had gehoopt.
Tot nu toe slecht € 9,- in drie maanden, ik dacht dat per maand te kunnen genereren.
Deze werken door een bekeken plaatsing = 1 ct ofzo, de advertentie aanklikken levert 6 tot 20 ct
maar iedere gebruiker kan dit per bericht doen.

Nu heb ik een knop geplaatst voor Donatie
Ik heb geen idee of er wel mensen zijn die dusdanig van mijn reisverslag genieten dat ze wel een donatie zouden willen doen maar wie niet waagt...


Ik hoop dan ook dat er een paar zullen zijn die mij willen steunen.
Het is een veilige manier via PayPal dus wees niet bang het komt digitaal bij mij.

Get Your Own MapView Larger Map