Translate to a different language

zaterdag 26 oktober 2013

Istanbul II, Bazaar

Na een wat rumoerige nacht ben ik toch wel fris en fit wakker geworden.
Ik besluit de bazaars eens op te zoeken.
Eerst de Grand Bazaar, wat een kleurrijke bedoeling.. ik ben blij dat ik hier niet met een vrouw ben :P ;)
Nu kan ik nog een beetje door lopen.
De bazaar na minstens ander half uur uit om naar de Egyptische Bazaar (kruiden bazaar) te gaan.
In de straten ertussen is het eigenlijk nog steeds bazaar en het begint nu echt druk te worden.
De foto's van de kruiden en Turkish Delight spreken voor zich.
Ik koop wat gedroogd fruit, Turkish Delight en 500gr. Turkse Koffie.
Later in de stad ook nog een Ray-Ban zonnebril (€7,50) omdat er bij die van mij (op sterkte) een schroefje is afgebroken.
Koken doe ik hier niet wat voor €5,- heb je hier een maaltijd met drinken.
Een brood met een liter cola €1,20