Translate to a different language

maandag 21 oktober 2013

Bucaresti? Nee, dan de vriendschapsbrug.

Bucaresti waarom wilde ik daar zijn?
Het eerste deel van de rit vandaag was prachtig daarna...
Verkeersdrukte op slechte wegen, dwazen die levens moe zijn met inhalen.
Bijna in de stad hou ik het voor gezien, ik rij door!
Na nog zo'n 20km file rijden en gaten ontwijken openbaart de vrijheid weer.
Campings of Cp's heb je hier niet veel, over de grens met Bulgarije is er wel een.
Via de vriendschapsbrug ga ik de grens over.
Weer zo'n eenvoudige grensovergang, 20lei brugtol, 30 voor een bulgaars vignet en het overgebleven geld omgewisseld naar Bulgaarse leu aan 1 loket bij de benzinepomp.
Dan veranderd het landschap in hoge ronde heuvels.
Af en toe moet mn campertje er behoorlijk aan trekken.
Bij de camping word ik verrast door de enige taal die de eigenaar spreekt, het is een Engels koppel.
Heerlijk weer 23'C , zonnetje.
Schoenen en sokken uit slippers en korte broek aan.
Heerlijk hier deed ik het voor!