Translate to a different language

zondag 25 juli 2010

Wat is dat nou?

Zaterdag,
Geweldig staan vissen,
Ik was de makreel-koning van de avond!
Zoveel vis! zelf in 1 klap 4 makreel op het droge gekregen,
de 5de viel er voor de steiger af.
Je vist met een onderlijn met 5 haken op 20cm afstand van elkaar.
ook nog 2x 3stuks gevangen. (ik werp net wat verder dan de andere vissers)

Zondag,
Weer op pad, maar wat is dat geluid?
Er komt langzaam een bonk bij het omhoog rijden van de heuvels,
Naar beneden en vlak geen extra geluid..
Ik besluit bij een garagebedrijf te overnachten om de boel na te laten kijken.
Na een uurtje kom ik er achter dat er een briefje op de deur hangt, gesloten wegens vakantie!
Dan zelf de handen maar vies maken!
Op blokken lig ik onder de auto, geen ruis op de wiellagers?
Olie genoeg in de versnellingsbak, alles lijkt voor mij normaal.
Ik weet het niet! `s avonds lopen er twee noren voorbij (het is redelijk afgelegen) en ik stap naar ze toe, Alf wijst mij erop dat verderop 7km een toyota garage zit die morgen gewoon om 7u beginnen, hij werk er namelijk. dus op naar toyota en maar kijken wat ze er van vinden!