Translate to a different language

donderdag 29 juli 2010

Kristiansand en Sneldienst


Dinsdag 27,
Vandaag dus een relaxte dag gehad,
ik heb zelfs mijn eerste Geocache gedaan deze vakantie.
Met Ravi een leuke wandeling door de stad gemaakt en bij een oud fort
lag een fotorolletje met logboek verstopt,
Deze heb ik natuurlijk ingevuld.
`s Avonds bij de buren nog een lekkere Cappuccino gedronken.

Woensdag 28,
Om 6u sta ik in de rij bij de boot, ik heb een comfort-seat geboekt maar weet niet wat ik er van moet verwachten.
Er zijn nl. verhalen op de camperplaats gegaan over de slechte stabiliteit van de sneldienst. Dat bij redelijke golfen de helft van de mensen zeeziek zou worden.
Binnen gekomen hangt er inderdaad een wat zuurige lucht..
Ik mag naar het upperdeck waar het er inderdaad comfortable uitziet.
De kapitein verteld dat we golven van 80cm verwachten dus een soepele vaart.
En inderdaad het was echt een relaxt tochtje!
Eenmaal aangekomen kom ik los! ik heb besloten niet in Denemarken te overnachten.
Om 9:15 Hallo, Denemarken. Om 14:00 Hallo, Duitsland!
Rond 21:00 ben ik in Meseberg nabij Berlijn.
Vandaag heb ik 740km gereden! oef. lange rit hoor!