Translate to a different language

zaterdag 10 juli 2010

Inpakken en Wegwezen!

Donderdag 8 Juli,

Eindelijk mag ik dan toch mijn vakantie beginnen.
Voor vertrek staat de kilometerstand van mijn auto op 33001 KM.
Mijn eerste doel is friesland, eerst langs mijn familie!
Rond 19:30 heb ik een mooie camperplaats gevonden in Dangast.
Aan het water achter de dijk bij een strandje en jachthaven.


Vrijdag 9 Juli,

Volledig binnendoor naar SöRUP nabij Flensburg.
Bij de veerdienst over de Elbe heb ik 1,5 uur in de File gestaan.
Het is vandaag 33'C dus erg heet in de camper,
ik ga op zoek naar een camperplaats tussen de bomen.
Bij een Vismeer met natuurzwembad heb ik verkoeling onder de bomen.
Van mijn buren heb ik `s avonds vis aangeboden gekregen die
hun zoon die dag had gevangen.
Es ist Hegt! ofwel Snoek! wel erg lekker.
Het was de enige vis gevangen in 2 dagen!