Translate to a different language

maandag 3 maart 2014

Naar noord Albanië

Ik wil door dus kies eens de snelweg.
In het noorden is de eerste camping van Albanië gerund door Nederlandse eigenaren.
De weg is verbazend goed, weinig verkeer en dus super om een beetje op te schieten.
Onderweg tal van politie controles maar ik mag iedere keer direct door!
(Bang dat ik niet met ze kan communiceren? )

Ik hou er niet van negatief te schrijven maar..:
Het is even zoeken naar de camping omdat ik blijkbaar een afslag te vroeg heb genomen.
Blijkt ie nog dicht te zijn ook!
Er komt een klein Albanees mannetje naar me toe, hij spreekt Engels!
Ik mag wel parkeren binnen de hekken... maar alles is dicht!
Als ik eenmaal sta moet ik wel campingtarief van €12,- betalen..
Dit is de duurste van Albanië en voor mij nu toevallig niets te gebruiken.
Ik snap dat hij ook maar instructies uitvoert en ga maar akkoord, tevens  heb ik vandaag veel last van mijn handen en pols dus wil ook niet verder!
Maar zelfs als ik de wifi code vraag kan hij mij niet helpen, jammer want het signaal is perfect.
Ik had op zo'n regendag na mijn verjaardag toch echt even met Holland contact op willen nemen.
Jammer, morgen dan maar hopen op meer geluk in Montenegro!