Translate to a different language

zaterdag 11 januari 2014

Kalamata, gezellige stad.

Ik heb weer een laptop, een Griekse!
Het was even zoeken want ik moest er wel één hebben met een Engelse Windows erop.
Na wikken en wegen dan toch deze 15 inch gekocht, ik hoop dat hij een beetje zuinig is in stroomverbruik.

Kalamata is een gezellige stad wat deels erg dorps aanvoelt, alleen de spits drukte doet je eraan herinneren dat het toch om een echt stad gaat.
Een uitgebreid centrum met vooral kleine winkels die niet bij een grote keten horen maken het interessant om te winkelen.
Bij de jachthaven heb ik tegen campingtarief overnacht met stroom, heerlijke douche, wasmachines en droger.
Al mijn wasgoed ligt dan ook weer netjes schoon en opgevouwen in de kast.
Al met al kan ik er weer zonder zorgen tegenaan!