Translate to a different language

maandag 30 december 2013

Prinses mag fris het nieuwe jaar in.

Vandaag een sleuteldag.
De startaccu werd langzaam steeds slechter, zonder rijden was hij na 4x starten van vol helemaal leeg.
In plaats van dezelfde accu te kopen heb ik een iets betere gekocht zodat er minder moeite nodig is om te starten.
Ook heb ik de motorolie vervangen en gelijk een engine treatment gegeven.
Filter vervangen en een flesje injector cleaner door de diesel.
De banden nagelopen maar die zijn nog helemaal perfect na de laatste 3 maanden duizenden kilometers afgelegd te hebben.
Ondertussen heeft mijn Engelse buurman een brood voor mij gekocht bij de bakker en
de Griekse buurman mij een boek gegeven die hij nog in zijn camper had liggen.

We kunnen er dus nog wel een poosje tegenaan hier in het zonnige zuiden.