Translate to a different language

zondag 8 december 2013

Naar Monemvasía

Via het camperforum heb ik al sinds voor mij vertrek uit Nederland zo nu en dan contact met een Nederlands Zweeds echtpaar "Julian en Stina" die nu ook door Griekenland reizen.
Ze hebben een route in tegenovergestelde richting gekozen en vandaag kruizen onze paden.
Beide rijden we naar Monemvasía en al opweg daarheen zie ik ze bij een LPG station staan dus duik ik ook snel het terrein op.
Na een kort gesprek gaan we door naar onze bestemming van de dag.
Het is prachtig weer, ik heb vanmorgen zelfs nog even bij het strand gezwommen.
Na een uur in Monemvasía slaat het weer om en gaat het waaien, als het donker is zelfs regenen.
Er staat ook een Zuid-Afrikaan met zijn Engelse vrouw, dus lekker Nederlands praten met z`n drieën.

 Deze twee foto`s heb ik van mn Zweedse buren Amstel.se geleend !