Translate to a different language

zondag 15 augustus 2010

Relaxen in Budapest en weg!!

Het is inmiddels Zaterdag en de afgelopen dagen is de temperatuur opgelopen tot 33'c en meer!
Vandaag gaan we relaxen in één van de termen van Budapest.
Met de taxi gaan we met z`n vieren voor 3200 Huf (11,-) naar de bekendste:
Voor een kleine 3100 Huf entree per persoon kan ieder de hele dag genieten van een grote keuze aan baden en sauna`s.

Na met z`n allen heerlijk gegeten te hebben in een echt Hongaars restaurantje weer terug naar het eiland.




`s Avonds weer vol op het festival aanwezig,
ik ga me al wel heel snel steeds slechter voelen en zit het grootste deel van de tijd.
Ik zou wel mee willen dansen ed. maar kan niet meer.
Ik ga daarom ook vroeg naar de camper.
Na thuiskomst van mijn reisgenoten bleek de drank overvloedig gevloeid te hebben en werd dat al snel weer naar buiten gewerkt...
Niet echt waar ik op zat te wachten, ik was al ziek van pijn.

Zondag ochtend voel ik me nog steeds super slecht, ik wil weg van Zsiget!
Ik houdt het niet nog langer vol en neem afscheid van m`n vrienden.
Rijden maar kan niet eten omdat ik me echt beroerd voel.
In Oostenrijk parkeer ik m`n campertje in Suben bij een groot wegrestaurant naast een paar nederlanders.
Eigenlijk heb ik wel spijt dat ik zo plotseling iedereen heb verlaten.