Translate to a different language

vrijdag 6 augustus 2010

Oostenrijk

Heerlijk geslapen!
Ik doe een lichtje aan, Niets!
O.jee Huishoud accu leeg kan gebeuren, maar waarvan?
Onderweg begint het te stinken, wat een smerige fabriek!
Of nee het is in mijn auto, snel naar een parkeerplaatsje.
Het is een zekering die doorgebrand is, en niet zo zuinig ook!
Nieuwe erin en plof ook weg, nog één ook door gebrand!
Na wat speurwerk kom ik er achter dat de regelaar van de huishoud-accu helemaal zwart ziet!
Tja, waar kan ik dat laten maken? en hoe heet zo`n ding nu eigenlijk precies?
Uiteindelijk heb ik de accu`s maar door gelust, krijgt de lege batterij tenminste ook weer laadstroom!
Nu moet ik alleen zorgen dat ze niet allebei leeg lopen!
Het is ook allemaal 35 jaar oud!
En misschien had ik helemaal niet aan het elektra gebeuren moeten komen met controle!

Oostenrijk, Ik wil niet overdrijven maar het is een prachtig land, schoon, netjes, geweldige wegen en vriendelijke mensen. nog een voordeel ze hebben ook euro`s!
En de kastelen zijn ook gelijk overweldigend!