Translate to a different language

vrijdag 8 februari 2013

Gelukkig niet zó stom! Gewoon pech..

Vandaag ben ik te weten gekomen dat "stom stom stom" gewoon pech kan zijn!
Wat is het toch mooi als je samen met een monteur aan een echte oldtimer mag sleutelen!
Na diverse telefoontjes en flink sleutelen is de oorzaak gevonden.
O, ja vergeet ik te vertellen wat er mis is...

Na het bezoekje aan het kasteel hier boven op de berg stond een wel erg stijle afdaling te wachten.
Vol trots laat ik mijn busje al op de motor afremmend naar beneden rollen.
Beneden hapert de motor ineens.
Als ik op de brandstofmeter kijk schik ik dat de tank bijna leeg is!
Mijn eerste gedacht was dus ook: Nu zit het systeem vol lucht!
Eenmaal een uitgevallen motor is nu ineens niet meer lopend te krijgen!

Maar goed het is dus de brandstof pomp die het moeilijk heeft gehad en het dus deels niet meer wil doen!
De ANWB regelt gelukkig via de club dat er hier een nieuwe komt!