Translate to a different language

woensdag 13 februari 2013

Bijna gefixd

Kijk er zijn mensen die er helemaal niets van snappen!
Je hebt ook mensen die bij de gedachten al gruwelen!
Maar ook mensen die begrijpen dat het enorm genieten kan zijn!
Soms heb je wat oponthoud en wordt het genieten een beetje uitgesteld.
Maar waar het om draait is uiteindelijk een prachtig verhaal met mooie belevenissen van wat je allemaal hebt meegemaakt en beleefd.
Voor mij ook nu weer z'n moment dat ik daar bij mag stilstaan!
Wie durft die uitdagingen aan die ik met mijn antieke busje doorsta??
Het zullen er maar weinigen zijn!
Voor degene die het durven weten inmiddels ook wat genieten is.
Kleine dingen die je beeld verbreden, je ogen doen openen en je vele ervaringen rijker maakt!

Mijn verhaal is dus dan ook het verhaal van mijn busje, mn hond en ik.
Maar ook ik moet bedenken dat dit geen sprookje is..
Dromen worden vervult en in de toekomst zullen het de verhalen zijn die ik met trots kan vertellen.
Ik hoop dit natuurlijk veel vaker te mogen doen maar dan op gepaste schaal zoals iedereen vakantie viert.
Snap je?

O, ja mijn busje is bijna gefixd.
De vervangende brandstofpomp is binnen gekomen en overgezet.
Helaas is de werkdag voorbij dus het afstellen en afmonteren zal morgen gebeuren..
Tranquilo, maNana another day!