Translate to a different language

vrijdag 1 juli 2011

Uitgestelde aflevering.

Vandaag om 13:30u heb ik accoord gekregen om het campertje in de haven af te leveren.
Dit net nadat ik de camping tot dinsdag-ochtend heb gereserveerd omdat ik anders om 13u mijn plekje had moeten verlaten.
Nu is het maandag ook nog eens Independence Day (4th July) dus iedereen is vrij!
Het zou zo`n 2 uur rijden zijn naar de haven waar ik op 2 adressen een stempel moet halen om uiteindelijk voor 16:30u mijn camper geparkeerd te hebben en de haven verlaten te hebben.
Omdat ik geen zin heb om te haasten blijf ik lekker op de camping om de aflevering dinsdag op mijn gemak te kunnen doen.
Uiteindelijk heb ik tot 14 Juli de tijd omdat de gereserveerde ferry dan vertrekt.

Het is hier HEET, maar 32`C maar de vochtigheid maakt het een benauwde en zweterige dag!
Lekker relaxed op de camping hangen!