Translate to a different language

vrijdag 8 juli 2011

Rhode Island en Cape Cod

Vanmorgen vroeg wakker (7u) het begint te regenen..
Super snel pak ik de tent op en gooi hem achter in de truck, echt nat is ie niet geworden.
Als ik weer op pad ben is het binnen een uur weer droog.
Rhode Island is mooi maar het zal zeker mooier zijn als de zon schijnt.
Ik wil eigenlijk snel een campingplaatsje hebben op een statepark..
die zijn namelijk maar 12 dollar per nacht en dus als eerste weg!
Ter vergelijking de Koa-camping van afgelopen nacht kost 36 dollar (met kortingskaart).
Ik heb geluk en kan zelfs 2 nachten blijven.
Dit is echt een super toeristisch gebied, het word ook wel New England genoemd.
Oude houten woningen in een landschap zoals de nederlandse eilanden met luxemburg gemixt.
Ook moet ik hier Lobster (kreeft) eten, dat is de specialiteit van dit gebied.


Zaterdag 9 Juli

Het puntje van Cape-(gay)-Cod is over het schiereiland nog zo`n 2 uur rijden.
Iedereen lijkt hier erg happy te zijn!
De mannen lopen vrolijk hand in hand te genieten van het zonnetje.