Translate to a different language

zondag 30 april 2017

Moestuin

Sinds ik terug ben in het hoge noorden ben ik me weer bezig gaan houden met de hobby kas en moestuin.
Van alles staat er al voorbereid maar het koude weer heeft me doen tegenhouden om het al in de moestuin te plaatsen. 

Wat bietjes, radijs, ui en wortel is wel al gezaaid.
Helaas zijn de tuinboontjes die ik wel al had geplaatst kapot gevroren. De finse boontjes hebben het overleefd gelukkig.

Een probeersel dit seizoen.. Portugees slabed, worteldoek dat de grond warm houd en vocht eronder met oud pvcbuis als wind bescherming.

In de kas staat de salie en lavendel al in bloei, afrikaantjes bijna.
Brocoli, Spruiten, Prei, 4 soorten sla, Courgette, Knoflook, Peterselie, Dropplant, Kappertjes, Sneeuwkleed, Californian Poppy, rode sier Lis en nog meer.