Translate to a different language

dinsdag 25 oktober 2016

Camperpark KM-zero

Ik las op campercontact dat deze plaats gemiddeld een 9 had gekregen uit 139 reviews.

Moet dus geweldig zijn voor de prijs..
Nieuwsgierig als ik ben ga ik een nachtje testen.
Het parkeerterrein midden tussen de industrie is omheind met een 3m. hoog gaashek op een muurtje.
De betonnen vloer is groen geschilderd en buiten de hekken is zo goed als geen groen waar een huisdier zijn behoefte zou kunnen doen.
Waarom dan een 9? De eigenaar/beheerder Paco is zeer vriendelijk en behulpzaam, geeft je veel handige info over het dorpje.. het sanitair is uitstekend en voor 1,- extra krijg je 24uur WiFi toegang.
Vooral voor bange mensen is het hier ideaal want je zit na 20u opgesloten omdat het hek dicht gaat.
Voor 9,- per nacht zonder stroom kan ik me helaas niet vinden in het gemiddeld gegeven cijfer.

Ps. De kerktoren in dit dorpje heeft een digitale klokkenspel dat dmv speakers elk half uur over de omliggende bebouwing heen schalt... ieder zn ding zou ik zeggen! ;-)